יום שבת, 8 בדצמבר 2012

2 הודעות לסוכנים!

שלום,

כאן דניאל אסייג.

מי שלא סוכן חשאי, נא לצאת מהדף מהר!

הינה ההודעה הראשונה:
ההודעה באנגלית:
The Road IS  Long. But The EPF WILL Rise Agaun.
ההודעה בעברית:
"הדרך עוד ארוכה, אבל הEPF יזרח שוב".
מה זה?, זה משהה הוא אמר בסרטון החשיפה של המנהל!

טוב הינה ההודעה של הרברט, והמנהל: 
המנהל:
ההודעה באנגלית:
 Well done agents. The Blackout has ended. Though Herbert Has eluded capture, His base is destroyed, and the Solar Laser With it. We Must now reduild. 
ההודעה בעברית:
"יפה עשיתם סוכנים. הבלאק אאוט נגמר. אף על פי שהרברט חמק מהילכדות, הבסיס שלו נהרס, והלייזר הסולארי איתו. אנחנו חייבים להיבנות מחדש"
זה נכון!
צריך לעשות את זה!
ההודעה של המנהל פורסמה ב6 לדצמבר.


טוב הינה ההודעה של הרברט!
הינה:
הינה ההודעה באנגלית:

I know it's YOU trying to oppose me, Agent! I WILL find out who you are. I WILL capture you. Mark my words!


ההודעה בעברית:
"אני יודע שזה את/ה שמנסה להתנגד לי, סוכן!
אני אגלה מי אתה.
אני אתפוס אותך.
זכור את המילים שלי!"

ההודעה פורסמה ב29 לנובמבר, במבצע הבלאקאאוט.



ממני,
דניאל אסייג.
חבר שלכם בפייסבוק, וגם בטוויטר.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הגיבו בבלוג News Times penguin!
הגיבו הארה, הערה, או סתם דעה שלכם!
-רק בלי תגובות פוגעות!-
דעתכם חשובה לנו:

-צוות הבלוג- :)