יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

שיר על שנת 2012- כתב: רוקי

שלום לכולם!

כאן דניאל אסייג.

אני מקווה שלא ראיתם את זה, כדי שזאת תהיה לכם הפתעה!
הנה השיר:
המילים באנגלית:
T'si the week before New Years.
Everyone's full of cookies.

lf you just a moment
read thos poem of Rookie's.


lt's been o great year, we've all hod some fun
(Except that one time when Herb stole the sun)


we fought drpgpns, and robots, jommed tunes, cough! ghosts.

We threw fruit, changed the worid, and i ate Mullet on toast.
(i burew it but my puffile ate the gross burmt parts cuz he doesn't core obout charred food like i do. )

So gredt job to you all, and i'm sure you'll ogree-- you guys ore the best. have a high five from me!


והנה התרגום (לקח לי הרבה זמן לתרגם...):

סי בשבוע שלפני השנה חדשה.
כולם מלאים בעוגיות.

אם את רק רגע
קרא את השיר של רוקי של thos.


עבר לא o שנה נהדרת, כולנו קצת כיף הוד
(חוץ מזה שפעם אחת, כאשר הרב גנב את השמש)


נלחמנו drpgpns, ורובוטים, לחני jommed, שיעול! רוחות רפאים.

זרקנו פרות, שינינו worid, ואני אכלתי בור על טוסט.
(אני burew זה אבל puffile אכל burmt חלקי הדודן הגולמי הוא לא אוכל חרוך obout ליבה כמו שאני עושה).

עבודה אז gredt לכולכם, ואני בטוח שogree - בחורי עפרות את הטוב ביותר. יש 5 גבוהים ממני!

*מצטער!, העתקתי מלילי פינגווין את התרגום, לילי אני מבקש סליחה, ואני רוצה שתחזירי לי את הלוגו ושאני יהיה מנהל*.

מגניב, לא?
הגיבו לנו בתגובות!

דניאל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הגיבו בבלוג News Times penguin!
הגיבו הארה, הערה, או סתם דעה שלכם!
-רק בלי תגובות פוגעות!-
דעתכם חשובה לנו:

-צוות הבלוג- :)